دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: پویش"بوشهر همراه" در حمایت از محور مقاومت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، در حاشیه حضور در جمع بانوان طلاب بوشهر در گفتگو با خبرنگاران گفت: قطعا تمام امت اسلامی نسبت به هم یک مسئولیت الهی دارند، تردیدی نیست مردم لبنان و فلسطین در شرایط کنونی که رژیم صهیونیستی با تمام خوی حیوانی جنایت می کند و مردم را به شهادت می رساند، همچنان که رهبری فرمودند، حمایت از مردم مظلوم یک فرض است.

امام جمعه بوشهر افزود: استان بوشهر از دیرباز در حدود ۵۰۰ سال در حوزه مقاومت حضور مستقیم داشته و هم به مناطقی که مورد حمله بوده کمک می کرده است و اکنون هم در این عرصه پیشگام است و در پویش ایران همدل که دفتر مقام معظم رهبری طراحی و مدیریت می کند جزو استان های پیشگام می باشد.

وی اظهار داشت: در این پیشگامی نیز بانوان به ویژه حوزه علمیه خواهران استان مقدم هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه این دومین بار است در این پویش که بانوان طلاب بوشهر طلاجات خود را هدیه کردند گفت: این طلاجات در مرحله نخست به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شد و از ناحیه دفتر مورد تقدیر قرار گرفت و امروز برای بار دوم است که بانوان طلاب آمده‌ند و آن طلایی که ور حد توان دارند را به مردم لبنان‌ و فلسطین هدیه کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این کار حاوی پیام است ابراز داشت: پیام این اقدام این است که ما حامی مردم لبنان و فلسطین بوده و آماده حضور در خط مقدم هستیم.

امام جمعه بوشهر از برگزاری پویش "بوشهر همراه" خبر داد و گفت: در هفته آتی پویش "بوشهر همراه" را برگزار خواهیم کرد که برنامه وسیعی در استان است تا کمک های مورد نیاز محور مقاومت را تامین کرده و آن را تحت هدایت های دفتر مقام معظم رهبری ارسال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha